X
W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach statystycznych. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. ZAMKNIJ

I stopnia - Pedagogika medialna z social media

Pedagogika medialna z social media

Absolwent tej specjalności będzie wiedział, w jaki sposób wykorzystać media w edukacji formalnej (m.in. szkoły) i nieformalnej (m.in. kursy, szkolenia, webinaria, warsztaty), jak promować edukację.  Będzie potrafił wykorzystywać technologię informacyjną, w tym w szczególności media społecznościowe, w edukacji stacjonarnej i online oraz promocji. Będzie znał mechanizmy psychologiczne funkcjonujące w świecie mediów, w tym internetowych. Będzie znał zagrożenia związane z cyberprzestrzenią. Będzie umiał przetwarzać i wyszukiwać informację, krytycznie spoglądać na przekaz medialny.

Perspektywy zawodowe
Absolwent specjalności edukacja medialna z social media będzie mógł pracować w coraz mocniej rozwijającej się branży zajmującej się tworzeniem i prowadzeniem kursów i szkoleń online, centrach kształcenia ustawicznego, zespołach kształcenia na odległość w uczelniach wyższych, wirtualnych centrach edukacyjnych, środkach masowego przekazu (portale internetowe, telewizja, radio, prasa), agencjach reklamowych i projektowych, wydawnictwach edukacyjnych, jak także jako osoba kreująca wizerunek z mediach społecznościowych.

Wybrane przedmioty

  • Technologia informacyjna w procesie kształcenia
  • Edukacja na odległość
  • Media w pedagogice
  • Tworzenie kursów online
  • Komunikacja interpersonalna w sieci
  • Media w komunikacji społecznej
  • Social media w edukacji i promocji
  • Społeczeństwo sieci
  • Analiza informacji medialnej
  • Prawne aspekty e-learningu
  • Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych

Powrót do Strefy Kandydata